Paketglädje :)

Här hemma blir jag och Nova lika glada när brevbäraren ringer på med ett paket :) Nova gillar att prata med brevbäraren och denna gången var paketet i lekvänlig storlek dessutom! :)

Jag är ju medlem i
Buzzador och har nu fått en ny produkt att testa själv och buzza för min omgivning. Den här gången är det hudvårdsprodukter från Cliniderm! Jag är ju fast i Decléor sen ett par år tillbaka, men det funkar lite dåligt ihop med föräldraersättningen tyvärr... Så det ska bli spännande att testa en produkt i en (eller flera...) lägre prisklass och se hur det fungerar på min hud :)

Jag har dessutom fått prova-på-kit som jag ska lotta ut här i bloggen, så är du intresserad av att prova på produkter från Cliniderm får du hålla utkik!






Kommentarer
Postat av: Morfen

Söta foton! Klart det är skoj med paket, särskilt som innehållet är av sådär rolig karaktär. :) Jag fick inte vara med och buzza det så jag ska hålla utkik efter din utlottning. :D kramis!

Postat av: mathilde

Men vilken liten söting!! Och kul att få prova det, det är ju nått man verkligen har nytta av. Jag är också med där, men har inte varit med i så många kampanjer så har inte så mycket poäng att jag får de roliga testprodukterna.

Tack för din gulliga kommentar och gott nytt år på dig!

Kram

2011-01-02 @ 22:11:03
URL: http://vardagochtrams.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback