Scrapträff i Halmstad imorgon!

Imorgon är det äntligen dags för Scrapperiets scrapträff i Halmstad! Det ska bli så roligt att träffa Scrapperietgänget och massa andra glada scrappare! :-) Jag har packat pysselsaker men har ingen plan direkt. Ska umgås och fixa mest. :-) Nu kommer fredagströttheten krypande och det blir nog en tidig kväll. Ska ju upp före 7 imorgon så det blir skönt att sova tidigt.

I brist på annat att blogga vill jag tipsa om ett par favoritprodukter från
Body Shop;


Underbar handkräm! Perfekt återfuktning för mina händer som får stå ut med otaliga spritningar varje dag...

Och återfuktning till läpparna som dessutom smakar gott! :-)


Nu ska jag stänga ner och se över vad jag ska ha på mig imorgon...anar att strykning krävs...hmpf... Må så gott!

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Härligt Åsa, Vi ses i Halmstad imorgon!

Kram

Postat av: MiaS

Åh, vad mysigt med träff!

kram

2009-05-15 @ 22:44:45
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback