Liftat Mya - kortutmaningen

Äntligen blev det lite pysselro och jag har hoppat mellan olika projekt. Ett som är klart är mitt kort till Myas utmaning att lifta valfritt kort i hennes blogg. Jag diggar Myas kort skarpt och hade grymt svårt att välja men till slut valde jag att lifta det här kortet;


Och så här blev min tolkning;

Thickers och bling matchar varandra IRL...

Tack för utmaningen och inspirationen Mya!!

Helgen har varit intensiv och det är himla skönt att hinna landa lite på söndagskvällen. Min mormor & morfar bor i Jämtland och har inte kunnat hälsa på oss i Gbg pga att morfar är sjuk sedan några år tillbaka nu. Nu i helgen fick mormor en anledning att åka till Gbg för att träffa likasinnade i en förening och då fick vi kvalitetstid både igår och idag. Vi har hunnit se lite av Gbg från bil och spårvagn och även visa upp hur vi bor. Det har varit oroligt värdefullt och jättemysigt!! :-) Vi har även hunnit med konfirmationsfirande och tvättstugan. Som sagt, en intensiv helg. :-)

Kommentarer
Postat av: MiaS

Läckert kort! Har varit här och tassat flera gånger men varit lat ett tag och inte lämnat något avtryck.... kram

Postat av: Myamia

snyggt!!!

ganska roligt att det är 3 stycken som valt att lifta detta kortet :)

kram

2009-05-11 @ 13:42:17
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Morfen

Snyggt kort! Blingit och stilrent fast gulligt samtidigt. :) Vad mysigt att du fått kvailtetstid med mormor, det gäller att ta vara på såna tillfällen. Kraaaaam

2009-05-11 @ 20:44:41
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback