{groddar}

Tusen tack för era goa kommentarer!! :-)

Den här veckan har varit intensiv med städning och planering inför middagen vi ordnade för 2 andra par igår kväll. Alltid pirrigt att laga ny mat första gången när man ska bjuda på det...men en kul utmaning också! Och det blev kanonbra! :-) En himla trevlig valborgsmässoafton blev det alltså med mat, vin å massa prat i trevligt umgänge! För oss är valborg extra speciell eftersom det var då vi träffades...igår va det 9 år sedan! :-)

Idag har vi njutit av solen på balkongen och varit iväg en sväng å shoppat kläder, skor och presenter. Ibland hittar man precis rätt och är på rätt humör för att shoppa, himla härligt! :-)
Imorgon blir det konfirmation så jag har ägnat en stund åt ett konfirmationskort som jag nu tror är klart...får visa en annan dag. Inte lätt med varken present eller kort till killar som konfirmerar sig...Dessutom har vi ännu en nästa lördag! Det är Håkans brorsson och systerson som konfirmeras.

Scrapbooking m.m damp ner i brevlådan igår, jag som trodde min prenumeration va slut...? Jaja. Det var lite för mycket alter som vanligt för mig men en del snygga layouter fanns allt att inspireras av. :-) Kom också att tänka på att jag skickat in en tolkning på scrapliften som inte kom med så nu kan jag ju visa den;


Jag har fått dille på groddar senaste halvåret och har det väldigt ofta på mina mackor numera! :-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Härlig LO som alltid!



Oj vad roligt med nya Scrapbooking mm.. Jag vet inte om jag har med något i detta numret så det ska bli spännande att se.

Jag håller med dig om att det faktiskt är ganska mycket alter i tidningarna- något som jag aldrig själv håller på med och därmed inte inspireras särskilt mycket av.



Ha en fin helg!

Kram M

Postat av: emelie

jag fick också scraptidningen och har väl bläddrat lite i den. jättefina layout du hade skickat in.

kram

2009-05-02 @ 09:00:53
URL: http://www.emelie.ohrn.info
Postat av: Morfen

Åh visst är det krispigt och gott med groddar?! Massor av nyttiga E-vitaminer också. Härligt snygg och åsig layout. Vad spännande med nya maträtter. Vad var det ni lagade? Blir ju så nyfiken. Dina småbiffar är gudomliga iaf det vet jag. Alltid skoj att testa nya saker. Hoppas ni får en mysig lördag med konfirmation i det härliga vädret. Grattis i efterskott på 9-årsdagen! Kramar i massor till dig vännen & hälsa Håkan!!

2009-05-02 @ 11:36:39
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Karolina/karehed

Vilket mumsig layout! Snyggt med de röda detaljerna.

Kram Karolina

Postat av: M

Men du är ju så fantastiskt inspirerande!! Hur lyckas du människa :) Supersnygg lo!

Kram

2009-05-02 @ 17:42:53
URL: http://vardagochtrams.blogspot.com
Postat av: Mia

Grattis i efterskott till 9 år tillsammans! Vilken härlig färgglad layout! Groddar e gott! =)



Kram!

2009-05-03 @ 12:05:50
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback