Personliga sanningar om mig

Vi blev spontant hembjudna till nära vänner på en fantastisk middag igår kväll! Vi bidrog med vin och ost, och det blev en härlig kväll med melodifestival & sällskapsspel! Många skratt och intressanta samtal! En toppenkväll helt enkelt! :-) Men så blir man jag lite extra söndagsseg...Blir nog en rätt lugn dag idag. :-)


Jag har blivit utmanad av
Lotta och Mia:


Dessa regler gäller
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade


Så här kommer sju personliga sanningar om mig:

1. Jag svarar sällan i telefon om jag inte vet vem som ringer...
2. Jag avskyr banan.
3. Jag använder gärna nonsensord, precis som min mamma. J
4. Jag gillar ordning och reda.
5. Jag älskar popcorn.
6. Jag har fotfobi.
7. Jag är en hemmasoftare.

Jag utmanar:
* Morfen
* Sanna
* Lindzi
* Emelie
* Mya
* Scrapsystrarna (Åsa & Katarina)

Kommentarer
Postat av: Morfen

Jag antar utmaningen! :)

Kram

Postat av: myamia

hihi så kul att läsa lite om dig :)

ska anta utmaningen!

kram

2009-02-15 @ 23:25:22
URL: http://myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback