{volvon}

Åh ja, det blev verkligen en toppendag igår!! :-) Först en trevlig scrapträff med god mat, lite scrapshopping, massa prat, en del kaffe, många skratt och liiiiite scrappat. Jag va verkligen ringrostig...hade mycket lättare för att kommentera hur mina bordsgrannar skulle göra på sina layouter istället! Haha! Stackars tjejer... :-) Men det blev iaf ett färdigt kort och tre påbörjade layouter! Underbara Anna körde mig hem och jag hade 40 minuter hemma för att byta om och piffa till mig lite inför kvällens festligheter. Hos jubilaren fick vi gott rött vin, massa god mat (uppenbarligen med en del vitlök i fick jag höra när jag kom hem...*fniss*) och dessutom drinkar! Oh la la! Åsså massa tjejprat om ditt å datt förstås! :-)

Idag har jag, förutom ett maxi-besök, mest slappat hemma och faktiskt pysslat lite med de påbörjade layouterna! Hade en påbörjad från förra helgen (som jag klantigt nog glömde hemma igår...) som äntligen blivit klar. Det är en tolkning av en Morfen-skiss på
Scrapinspiration. Layouten handlar om bilen vi brukar få låna när vi behöver åka till IKEA tex, eftersom vi inte har någon egen bil. Än iaf. :-)


Min scanner vägrar återge rätta färgerna på punchinellan så jag fotade en detaljbild för att visa att punchinellan faktiskt tar upp färgen i panelen. :-)


Nu väntar lite arbete i köket för att kunna njuta av kyckling med ugnsbakade rotfrukter sen! :-)

Kommentarer
Postat av: stina ~maräng~

Så praktiskt med en "lånebil" när man behöver!

Fin layout! Knepigt det där med att scanna och fota punchinella, det blir nästan aldrig rätt färg...

kram! stina

Postat av: emelie

det var så kul att träffa dig igen. det kanske var något i luften i lokalen igår som gjorde att man inte inte fick gjort så mycket, jag hade ju lite samma problem.....

kram

2008-09-28 @ 21:31:08
URL: http://www.emelie.ohrn.info
Postat av: sari

vilken härlig lo!

2008-09-29 @ 15:09:40
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com
Postat av: Anna

Åhh så kul med scrappträff!

Det är så kul mned dig för du scrappar om saker som absolut ingen annan scrappar om, det tycker jag är kul. Sen är det ju inte fel heller att du gör det så snyggt också. :O)



Tack för kommentaren om min nya frisyr.



Höstkramen Anna

2008-09-29 @ 21:52:40
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Aase/ängel60

Låter som du haft en underbar dag, med allt det goa :)

Härlig Volvo LO

Kram Aase

2008-09-30 @ 18:12:12
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback