Tack för uppvaktning!



Tack för alla gratulationer här i bloggen, på mail, på sms, i brevlådan och live! Jag har verkligen blivit firad trots att jag inte fyller jämt och ni ska veta att jag uppskattar det massor!! Tack tack tack! :-)
På självaste födelsedagen (i fredags) mötte jag upp Kattis på centralen direkt efter jobbet, sen blev det mysigt babbel i köket över kaffe och bakverk några timmar innan vi gjorde oss i ordning för att möta 5 glada tjejer vid restaurang Svarta Oliver där vi åt en jättegod middag och hade såååå mysigt! Efter middagen drog 4 av oss vidare till Gothia för en drink på Heaven 23 - lyxigt och gott! I går blev det långfrukost följt av flera timmars shopping innan dagen avslutades med vin och filmkväll. En kanonhelg alltså!! :-)
Idag har det bara varit slappt. Jag kunde visst inte klara mig undan en riktig förkylning längre nämligen...har ont i halsen och nyser en massa. :-/ Måste kurera mig för denna veckan är det på allvar, jag har eget ansvar varje dag och går inte längre brevid alls. Oooooo! Spännande och roligt men samtidigt toknervöst!

Idag fyller min rara mormor 80 år och eftersom det firas i Jämtland kunde jag inte vara med. Jag fick däremot äran att göra kortet och eftersom min mormor älskar blått blev kortet så här;


Nu blir det honungsvatten och soffan igen... Ha en skön söndagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Charlotta Andersson

Tittar in o säger hej.. verkar som du haft en bra födelsedag ! ( och grattis i efterskott !! )...

var länge sen jag var här, men, fanns ju mycket nya fina alster att se s

Postat av: Fia

GRATTIS i efterskott! Tack för dina söta ord! Kramar!

2008-09-15 @ 14:51:59
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: AnnaB

Jättegrattis i efterskott Åsa...!!!!

2008-09-16 @ 09:29:51
URL: http://annab.blogg.se/
Postat av: Morfen

Hoppas du mår bättre snart vännen! Vilken härlig helg du har haft - så glad för din skull. :)

Kraaaaaaam!

2008-09-16 @ 20:56:10
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback