{väntan}

Tack för alla era härliga kommentarer!!! Jag ska lotta i helgen och återkommer med resultatet! :-)

Till en skiss som jag utmanade med på
Scrapinspiration så gjorde jag den här layouten;
image986
Det är alltid lite extra roligt att scrappa efter sin egen skiss ett tag efter att man gjort den, för ofta har jag en tanke när jag gör skissen men det blir aldrig så när jag väl ska scrappa den själv sen... :-)

Ni kanske tycker jag är tjatig nu...men det finns ju en risk att någon missat det så därför påminner jag igen och igen... Scrapinspiration firar 1-årsjubileum med en bloggfest!! 7 spännande utmaningar och 3 fina vinster!

Trevlig lördag önskar jag er! Hoppas solen skiner på er! :-)

Kommentarer
Postat av: Fia

Åååå så mycket fint du bloggat sedan jag var här sist! Tack för svaret om overlayen!
Ska se om jag hinner vara med på er bloggfest!

Postat av: ÅsaB

Ah, den här är riktigt snygg och tuff i färgerna. Passar de snygga "brudarna".;-) Själv är jag nu klar med 3 av Scrapinspirations jubileaumsutmaningar. Det är riktigt kul när man har tiden att ta sig an en sådan utmaning.:-) Kram Å

2008-05-04 @ 06:45:00
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: syster

jaha... hm... aha...suck...
men.. men...
man kan ju inte vara snygg på alla kort ;-)
grrr...

2008-05-04 @ 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback