{Tack}



Ni missar väl inte att vi dragit igång med våra vanliga utmaningar på
Scrapinspiration efter bloggfesten!? Det här kortet gjorde jag med inspiration i färgutmaningen. :-)

Idag har det varit en tung dag pga besvärlig allergi...klåda i ögon, näsa och hals gjorde att jag tvingades stanna hemma. Men jag har kämpat på med förberedelserna inför opponering och examination på torsdag hemifrån med stängda fönster. :-)  Jag börjar bli riktigt nervös nu...skriver hellre tentor där ingen annan behöver veta vilka svagheter jag har än tvingas redovisa för 10 veckors arbete under en timme! Huva!

Kommentarer
Postat av: Emso

VIlket fint kort! Hoppas att det går bra på opponeringen, sånt är alltid nervöst!! Måste kännas skönt att du snart är färdig med utbildningen :o)



Krya på dig med allergin också!

Postat av: Katarina S

Vad roligt att uppsatsen är klar!! Visst är det nervöst med opponering, men det kommer alldeles säkert att gå hur bra som helst! Och känslan efteråt kommer att vara oslagbar! Stor lyckospark!!

Kram/Katarina

2008-05-27 @ 19:28:14
URL: http://www.scrapsystrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback