Lottningen är gjord!

Idag har jag lottat bland era kommentarer för inlägget om bloggens jubileum!
image987

Vinnaren blev....
image988

Kommentar nummer 15!! Och den gjordes av rara Ann-Sofie!! :-)
___________________________________________________________________________________________
Postat av: Ann-Sofie

Hjälp vad tiden går fort... två år...

Gillar i alla fall din blogg och det du gör starkt! Keep up the good work tjejen!

KRAM*
A-S

2008-maj-02 @ 23:35
___________________________________________________________________________________________

Jag har ju redan din adress A-S så det kommer något på posten framöver! :-)


Helgen har mest spenderats i solen och med uppsatsen istället för vid scrapbordet...men ett litet kort kan jag visa upp. Det är gjort efter min kortskiss till Scrapinspirations bloggfest, men förstås helt utom tävlan. :-)
image989

image990

Imorgon ska jag åka på utflykt till Vänersborg för en praktikdag som jag ser fram emot! :-)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Nämen vad glad jag blir! Du vet att jag är en trogen anhängare av din blogg! ;-)

Kramar i massor från ett soligt Orust!

2008-05-04 @ 21:30:25
Postat av: myamia

SUPERFINT kort!!!! Så himla läckert! Vänersborg... då är du mig nära imogon ;) ganska iallafall ;)
KramMaria

Postat av: AnnaB

Superduperfint kort!

2008-05-05 @ 13:15:30
URL: http://annab.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Taaaack för det fina paketet!

KRAM på dig!



A-S

2008-05-20 @ 20:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback