Fredag!


Äntligen fredag! Fast just nu är det inte stor skillnad mellan vardag och helg faktiskt...möjligen att jag kan sova lite längre på helgerna och det är ju inte fy skam. :-) Annars är det uppsatsen som upptar tankarna dygnet runt nästan. På fredag ska den skickas iväg så den eftermiddagen ska jag unna mig att göra något kul! Kanske träffa någon och känna på det där sociala livet igen...? :-)
Min blogg är flyttad till den nya portalen och jag ville prova att blogga ifrån den, hoppas det funkar bra. Verkar faktiskt aningen smidigare hittills. :-)

Önskar er alla en trevlig helg!! Tack för att ni orkar fortsätta titta in här trots att uppdateringarna är få och jag inte hinner med att besöka era bloggar just nu.

Kommentarer
Postat av: Fia

Härliga färger!

Hoppas att du får en bra helg! Kram!

Postat av: Ulrika

Jättefint kort! Mig blir du inte av med, jag fortsätter att läsa din blogg :-) Ha en bra helg!

2008-05-17 @ 09:38:42
URL: http://www.ulrikaulrika.se
Postat av: Deafwebsites

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2010-10-29 @ 10:42:39
URL: http://deafwebsites.xanga.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback