3 nya layouter

Tack för alla gratulationer!! :-) Idag har jag skrivit in mig på arbetsförmedlingen igen...känns rätt hårt att vara tillbaka där efter 3,5 års studier...men jag hoppas det är kortvarigt! Jag har åtminstone arbete på gång i höst vilket känns superkul!! Det är dock på annan ort och det blir till att veckopendla, men huvudsaken är att jag får jobba med det jag är utbildad till och förstås vill jobba med!

Jag hade uppenbarligen ett uppdämt scrapbehov efter den intensiva perioden som varit då jag inte hunnit med att scrappa, för det blev 7 layouter och 2 kort till Scrapaddicteds webmara med massor av inspirerande utmaningar! Det var såååå kul att kunna koppla av och bara pyssla på! :-) Börjar med att visa upp några av layouterna idag.

Till en färgutmaning;

(vit cs och de svarta ramarna i bloggen är fortfarande mystiskt försvunna efter bloggflytten...)

Till en skissutmaning;


Till en utmaning på tema hem/hemma;

Kommentarer
Postat av: hedvig

Åh, vilka härliga, riktigt "åsiga" layouter!

På min dator kan jag se de svarta ramarna iallafall!



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback