Vinster

Häromdan la jag en beställning hos Scrapbookbutiken för ett presentkort jag vunnit - roligt roligt! :-) Då kom jag att tänka på att jag fått hem andra vinster som jag inte hunnit titta på... *skäms*

Tack Scrapaddicted för de snygga stämplarna!!


Tack Pysselparadiset för läckra blommor i sammet!


Sambon kom hem igår kväll igen så inatt sov jag gott igen. :-) Jag har utnyttjat tiden med att fika med goda vänner och scrappa en del, men jag kan inte visa något riktigt ännu tyvärr. Kommer framöver!

Kommentarer
Postat av: Anna

När man har presentkort är det riktigt kul att handla. :O)



Sommarkramen Anna

Postat av: Mia

Vad kul att du hittade till mitt "puffade" inlägg! =) Ser fram emot ditt bidrag.



Kram!

2008-07-20 @ 13:52:45
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Ibrahimerica

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-11-18 @ 08:38:27
URL: http://ibrahimerica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback