{for u}

Stort tack för alla gratulationer!! Jag blir så glad!! :-)

Igår åkte våra besökare vidare och vi har haft jättehärliga dygn tillsammans! Turistaktiviteter på dagarna och kvalitetstid över god mat & dryck på kvällarna. Precis som det ska vara på semestern! Bara solen som saknas...*ehum*...
Idag har sambon åkt iväg med killkompisar på årlig killresa och jag ska försöka njuta av att vara ensam så mycket jag bara kan. Det brukar gå bra ända tills jag ska sova... Men planen är att scrappa tills jag somnar av utmattning, låter bra va!? :-)


Kortet är gjort efter en
kortskissScrapinspiration.


Nu är det dags att gå en bloggrunda för att se vad som hänt hos er i veckan! :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket underbart kort Åsa! Du är såå duktig... Tack för kommentaren i min blogg... KramKram

Postat av: Anna

Jättefint kort Åsa!

Jag känner igen det där med att ha svårigheter med att somna när ens andra hälft är borta.



Sommarkramen Anna

2008-07-19 @ 19:16:38
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Katarina

Vill bara säga ett stort GRATTIS till det nya jobbet!! Bra jobbat! ;-)

Kram/Katarina

2008-07-20 @ 09:19:28
URL: http://www.scrapsystrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback