Snart jul!


Hjärtat är utklippt ur ett glittrigt tyg och bazzillen är blingig så egentligen glittrar det fint om det här kortet...





Tack å lov för att jag har varit på ett par olika julpysselträffar på sistone för annars hade jag nog inte gjort så många julkort som jag faktiskt har gjort! Dessutom är det ju så mysigt att få pyssla tillsammans med andra. :-)

Vi hade fest för min sambo förra helgen och det var mycket planerande och förberedande inför den så denna veckan har vi gått i ett vakum och mest somnat i soffan på kvällarna. Därför känns det extra skönt med en oplanerad helg! Visst, julkort och julklappar ska fixas...men prio är ändå att vila och göra det jag vill för stunden. :-)

Trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas festen blev som planerat. Ha en riktigt härlig och slapp helg.

Kram kram

Postat av: Morfen

Hälsa Håkan & gratta!! Vilka fina kort du gjort. Jag var precis inne på scrapinspiration och kikade lite på korten där.. Jag sitter med de sista julkorten och behövde inspiration. :) Kramis och ha en mysig lucia imorgon!!

2008-12-12 @ 21:12:32
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Karolina (karehed)

Snygga julkort du gjort! Gillar hur det häftat fast tyghjärtat :o)

Ha en fortsatt lugn och skön helg!

2008-12-13 @ 21:22:35
URL: http://karolinasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback