{en smuttare}

Jag varken hinner eller orkar med att gå bloggrundan för tillfället...ber om ursäkt för att jag inte hälsar på hos er men jag lovar att jag tittar in snaaaart! :-) Det är bara lite mycket just nu. Och så ska det väl vara med drygt 6 veckor till examen... :-)

Till Annas
retroutmaningScrapinspiration blev den här layouten till iaf. Temat är grundat i ett partytest jag gjorde som tidsfördriv på nätet nån gång förra året...inte helt förvånansvärt blev jag en "smuttare" som behåller kontrollen. :-)
image970

Ha det gott i vårsolen!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilken läcker layout! Älskar de starka färgerna och du är ju bara bäst på att hitta på grejer att scrappa om! Kramis!

Postat av: Lindzi

Här är en smuttare till gumman! Kram! Håller alla tummar för dig! Snart är du klar!

2008-04-23 @ 21:53:29
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: malin

läcker layout - och snyggt foto på dig!!! lycka till inför examen, jag håller tummarna *kram*

2008-04-24 @ 21:50:16
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback