Födelsedag, mässa och stipendium

Förutom att renovera i lägenheten och tömma flyttlådor har jag faktiskt hunnit med liiiite annat också... :-)
* Jag har hunnit fylla år och bli uppvaktad med underbara kort, blommor och presenter. Trots att födelsedagarna inte känns så speciella nuförtiden så är det ju jättekul att bli ihågkommen av nära och kära. :-) Och sen jag började scrappa får jag ju så fina kort i posten... - Stort tack till alla er underbara själar som skickade så fina kort till mig på min födelsedag!!! Jag blev helt rörd när jag fick se högen på hallmattan... :-)
* Jag har även hunnit vara med
Scrapperietmässan;
image711

image712

image713
Vilken helg!! Vi hade såååå roligt tillsammans i Scrapperiets monter och timmarna flög iväg. Tack Annika, Tina, Camilla och Malin!! Superkul att få träffa så många goa besökare dessutom!! Det är ju nåt visst att träffa er jag mest träffar på nätet annars. :-)

* Annars har skolan tagit mycket tid och energi. Det är väldigt intressanta kurser denna terminen och allt börjar knytas ihop till en helhet vilket känns riktigt spännande! Men tyvärr är organisationen av programmet inte den bästa just nu och det är ju vi studenter som blir lidande... :-( Dessutom har en del tankar snurrat kring praktiken som vi går ut på v 47, jag fick nämligen min praktikplats på Näl och det kommer innebära många timmars pendlande per dag...Känns tungt. Samtidigt fick jag höra att studenter som gjort praktik där varit väldigt nöjda, så jag hoppas det ska bli riktigt bra och kännas värt pendlandet.
En positiv glimt i allt är att jag har fått ett stipendium!! *lycklig*

Kommentarer
Postat av: Tinafina

Åh, vad härligt att se att du är ONLINE igen vännen!
Saknar dig!
Jag kommer på söndag morron till Scrappening då jag är på bröllop på lördagen. Lovar att sjunga lite Blunt för dig!!!
KRAM tina

Postat av: ÅsaB

Stipendium?! Grattis! Vad kul för dig! Kram Å

2007-10-21 @ 19:50:12
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: emelie

du får väl komma och sova på min tältsäng när du har praktik. kul att få en liten uppdatering från dig. vi ses på lördag. kram

2007-10-21 @ 20:49:22
URL: http://emeliesscrap.blogg.se
Postat av: Aase/ängel60

Grattis till stipendiumet, kul att få ett extra tillskott till kassan som kan vara nog så skral när man pluggar. Vad kul det kåter med scrappening. Vi had en bra träff i lördags, sdet är ju så kul med träffar. Kram Aase

2007-10-22 @ 15:25:10
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: MiaS

Grattis till stipendiet! Men fy vad trist att pendla till Näl. Vill du kan jag fråga runt lite nära och kära i Thn och Vbg om de har nåt rum över?
Kram

2007-10-22 @ 15:37:58
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/
Postat av: Sanna - liljan_

Om två dagar ses vi! Åhh som jag längtar nu!
kramkramkram

2007-10-24 @ 06:59:53
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Sanna - liljan_

Jag tänkte att ovanstående kommentar skulle hamna under Scrappeninginlägget, men så blev det visst inte. Haha!

2007-10-24 @ 07:00:43
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback