Ett gäng kort

Jag laddade nyss upp mitt bidrag till veckans kortskissutmaning på Scrappiz och då måste jag ju ladda upp det här också :-)
grattislina
Tack för en inspirerande skiss Sara!! :-)

Det har blivit några kort senaste veckorna så det får bli ett samlat kort-inlägg nu!
achej

hipphipphurra

presentkort

grattismamma

Blogg.se har förresten uppdaterat så att det är smidigare att ladda in bilder direkt i inlägget!! När man klickar på bildsymbolen kan man numera ladda in bilder direkt från sin mapp på datorn eller från sitt bildarkiv i bloggen! Superbraaaaa! :-)

Tack
Morfen och Emelie som tipsade mig om att min layout "Gul fjäril" fick vara med i ett inspirationsinlägg på Scraputmaningen!! Stolt! :-)

I helgen är det scrapmässa och jag ska få åka med goa Lindzi dit! Ska bli jätteroligt!! :-) (Tur att snön regnat bort så vi inte kan köra fast den här gången... ;-) ) Jag hoppas jag träffar på några av er där!! Sen är det cybercrop på Scrappiz i helgen också så det verkar bli en lovande scraphelg! :-)

Kommentarer
Postat av: Morfen

Åh vad roligt med cc på Scrappiz. (varför blir allt jag skriver understruket måntro? Hm.. nya grejer hela tiden på blogg.se. Hoppas ni får mysigt på mässan imorgon. Var lite småsugen en stund idag när jag började räkna på inträde, fika och att man ju bara måste köpa lite.. så jag håller mig ändå till mässan i slutet av mars. Kramisar i massor och tack för kortinspiration!!

Postat av: emelie

så snygga kort! hoppas vi ses i morgon. jag försöker vara där ungefär när dem öppnar. kram

2007-03-02 @ 23:38:36
URL: http://emeliesscrap.blogg.se
Postat av: Zara

Underbara kort du gjort.
Vi får se om vi dyker på varandra idag!
Kram

2007-03-03 @ 09:05:22
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Anna

Åhh mitt inlägg som jag skrev igår försvann ser jag, dumma dator!!

Skrev något i stilen med det här:
Jättefina kort Åsa. Gillar det rosa grattiskortet med blomman. Tack för det super fina kortet jag fick av din när jag fyllde år, har tittat på det många gånger ska du veta.

Kramen Anna

2007-03-04 @ 11:26:50
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: AnnaB

Å så fina kort!!!

2007-03-05 @ 08:29:42
URL: http://annab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback