Scrapliftat Sanna

Just nu är det en utmaning på medlemsforumet på Scrappiz och den går ut på att scraplifta personen innan i tråden om utmaningen. Jag hakade på direkt eftersom jag gillar att lifta, och fick lyckan att välja ur Sannas Scrappiz-galleri!! Det var inte lätt...valde mellan två layouter länge och väl, så jag måste nog lifta den bortvalda också nån gång. :-) Men iaf, valet föll på layouten Matvrak. Jag föll för upplägget på layouten så det blev vad jag liftade.

Så här ser Sannas layout Matvrak ut:
Matvrak

Min tolkning blev ännu en layout om Mallorca-resan förra året. Hotellet - vy från trampbåten:

Hotellet

(Jag orkade inte scanna i 4 delar så det saknas lite i nederkant.)

Papper: Bazzill OP vit, Magenta
Dekorationer: band, turkosa häftklamrar
Övrigt Fluid chalks aquamarine
Typsnitt: Paige (Tack Sanna!!) och handstil


Kram på er goa bloggläsare! :-)

Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Åhh!! Den blev såååå läcker! Älskar färgerna och kvadraten på fotot! Blir så glad av att se din handstil lite oftare, du skriver ju såå fint! kramis

Postat av: Tina

Fint! Kul att lifta någon, måste prova det någon gång! :-)

2006-05-16 @ 19:52:13
URL: http://tinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback