Scrapliftat igen!

Så var det min tur att utmana Ellison på en ny scraplift och jag valde denna:

Scrappare är adorablejuliet TwoPeas.

Min tolkning blev så här:
Fotosession på taket
Ännu en semesterlayout från Mallorca. Denna gången med text om vår fotosession uppe på hotellets takterass. :-)

Mönstrat: Paper Salon
Dekorationer: Band från reasonable ribbon och MM chipboard blomma målad med mm hibiscus (cerise i verkligheten alltså)


Nu har jag lagt en rolig beställning hos Pappersbiten på mitt presentkort som jag vann i cybercropen! (Jaja, lite mer än för presentkortet blev det väl... *ler*) Jag har knappbegär just nu så jag hoppas de svarta och vita fanns kvar i lager även efter Ulrika hade shoppat loss på dem... :-)

Jag lever fortfarande på glädjemoln efter alla kommentarer i tråden om mig som dagens Scrappiz igår!! Så häftig känsla att veta att man inspirerar andra! Jättebra att bli påmind om sånt! Och en självförtroendehöjning är aldrig fel... :-)

Kramelikram!

Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Gillar din LO mycket, blir också sugen på att lifta!
Egoboostar är verkligen härligt! Det lever man på lääänge!!

Postat av: Annika

Va´kul ni verkar ha när ni utmanar varandra -bra för kreativiteten och för utvecklingen. Härliga färger!!!

2006-05-25 @ 23:13:13
URL: http://www.scrapperiet.se
Postat av: Lindzi

Toppenfärger till det somriga fotot!

2006-05-26 @ 13:40:46
URL: http://lindzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback