Rolig post

Tack för alla tankar och tumhållningar!! Tentan är avklarad och gick bra! Ovanlig känsla att vara så säker efter att ha skrivit en tenta, men ååååå så skön känsla!! :-)

Igår hämtade jag ut mitt paket från Scraproom:
Scraproom

Inte så många olika saker för slantarna den här gången, men med många möjligheter! Så jag är verkligen nöjd. Snabb leverans också, mycket positivt!


Idag fick jag bubbligt kuvert från Sanna... Vi beställde band tillsammans förra veckan så nu fick jag min dos och de är såååå underbara!!!

Band

Ni ser väl att de kommer matcha perfekt till alkrylen ovan?? ;-)


Som den underbara vännen Sanna är så överraskade hon mig rejält genom att skicka med läckra Sadie-bokstäver som hon vet att jag suktat efter i flera månader... OCH bazzill-blommor som jag fick habegär på häromdan! DU ÄR EN ÄNGEL SANNA!!! TACK!! :-)

Från Sanna


Jag lovade ju förra veckan att visa resultatet av min vitsippsjakt... här kommer ett foto av många:

Vitsippa

Och idag på min promenad hem från skolan kunde jag inte låta bli att fota hatkärleksobjektet Maskros!! De stod där och bara lyste i solskenet!
Maskros


Jag kan lova att ni kommer återse dessa foton i scrappad version framöver.... :-)

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Vilket otroligt vackert foto på vitsippan!
Tänkte att lite uppmuntring mitt i allt pluggande kan inte skada! kramis

Postat av: Lindzi

Så fina foton! Vilken gullis Sanna är! Fast det var ju ingen nyhet! Blir sugen på så klara MM färger. Vilka fina band. Jag har också det gröna småprickaiga bandet. En klar favvis!! Scrappa lugnt nu när tentan är över! :-D

2006-05-11 @ 18:34:47
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Anna G

en sån härlig dag du verkar ha haft!! en tenta som gick bra, härligt scrappaket och en fin rak kan det bli bättre??
Superhärliga färger på akrylen pefekt til spralliga vår/sommar lo´! vart har ni köpt alla fina band *nyfiken*?

kram Anna G

2006-05-11 @ 19:32:57
URL: http://www.annag.blogg.se
Postat av: Ellinor

Härlig dag du verkar haft - en sån som jag hade igår! Och vad kul att det gick bra med tentan!
Gillar verkligen färgerna på akrylen och banden. Det rosa/röda-randiga bandet har jag och det är bara såå fint! Kram

2006-05-11 @ 19:57:14
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com
Postat av: Morfen

Åh vilka härliga grejer du shoppade. Ska bli spännande att få se alla fina band och akrylfärger ihop med dina fina foton. :)

2006-05-11 @ 22:10:25
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Ulrika

Vilken toppendag du haft :D Skönt att tentan gick bra!

2006-05-12 @ 16:01:28
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback