Planering

Jag har svårt för att hålla ordning på alla tävlingar och utmaningar jag vill haka på, men främst att göra kort till folk i god tid inför födelsedagar tex... Så en Scrap-planering fick det bli! Jag tog ett vanligt spiral-block och dekorerade framsidan.I blocket skriver jag upp det jag ska göra efter när det ska vara klart, och varvar kort med uppdrag, utmaningar och tävlingar. När ett projekt är avklarat stryker jag det och när en hel sida är avklarad river jag loss sidan och slänger. Det känns smidigt än så länge iaf! :-)


Jag lekte med mina nya akrylfärger Tropic när jag dekorerade blocket! Bakgrunden är målad med Coral. Retroflowers & fotohörn är målade med sunsoaked, key lime och aquamarine. Textrutorna är målade med hibiscus, en chockrosa som inte blev så rosa i scannern dock... :-( I verkligheten är det härliga färger som man inte kan annat än bli glad av! :-) Lyckades bli av med lite prima-flowers också!
Planering

Nu ska jag scrappa vidare! Trevlig fredag!!
Kramar Åsa


Kommentarer
Postat av: Tina

Smart - kanske borde göra en sådan själv, det där med att ha saker i huvudet fungerar inte längre... :-)

Postat av: Ulrika

Ååå vad fint, jag blir härlgt glad av alla färger. En väldigt bra idé med en sådan bok också!

2006-05-20 @ 20:55:11
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback