Chica

Det blev ytterligare en layout med läckra Scrapworks Sedona som jag fick i mitt senaste DT-paket från Annika! :-) Jag gillar verkligen färgkombinationen orange och turkos!!
Layouten är ännu en LO om Mallorca-resan förra året och det är min syster på fotot.

Chica
(Som vanligt en del skuggor när man scannar nåt som är 3D.)

Cardstock: Bazzill apricot
Mönstrat: Scrapworks Sedona Scroll & Stripe samt enfärgad baksida på Bloom.
Dekorationer: Floss & Loopy brad från Karen Foster. Prima flower.
Typsnitt: QK paige

Tack för titten! Kram

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Väldans snygg!! Härliga färger!

Postat av: Ellinor

Har inte kikat in här på ett par dagar märker jag. I alla fall är det sååå fina layouter du gjort! Gillar verkligen "vy från trampbåten" layouten! Och håller verkligen med om att turkost och oranget är snyggt ihop. Kram!

2006-05-18 @ 00:03:13
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Ja, jättejättefint med orange och turkost!!

2006-05-20 @ 20:56:43
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback