Bandutmaning!

Scrappiz finns ett forum för band- och garnomaner, och där drog Sara igång en utmaning som innebar att man skulle scrappa en monokromatisk LO eller kort och använda MINST 10 olika band/garn!!! Jag tänkte direkt att det blir en rejäl utmaning, men inte att det skulle bli sååååå svårt.....! Alla nyanser av en färg matchar ju inte varandra helt klart. :-)

Resultatet blev en aningen urflippad LO, men jag har med 10 band/garner iaf!! Och jag fick en bra översikt på mina band och garner, så jag hoppas bli duktigare på att använda dem framöver. :-) 
(ber om ursäkt för skarven pga stichningen)

Rosa prakt

Den största blomman är egentligen ceriserosa.. Min scanner har verkligen svårt för riktigt starka färger. :-(


Idag va det två roliga kuvert som landade på hallmattan och jag blev såååå glad!
Ett kuvert kom från Lindzi med uppstämplade fina studentmotiv - Tack Linda!!!
Det andra kuvertet kom från Sanna och innehöll utstansat Studio som jag önskat, och läcker sytråd i orange och turkos!! - Tack Sanna!!!

Kramar om er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va?! Hade du ockås tiggt till dig studio! Hihi! Jag fick också ord av Sanna idag! Nu bara MÅSTE jag ha det alfabetet! Fin blomsterLO! Du är så bra på att anta alla olika utmaningar. Detta hade jag inte grejat!

2006-05-26 @ 17:00:16
Postat av: Lindzi

OJ! Glömde säga att det var jag :-D

Postat av: Sanna - liljan_

Roligt att kunna göra dig glad! :-D
LOn är riktig läcker tycker jag! Bra jobbat!

2006-05-26 @ 20:40:14
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback