Tillbaka!

Nu är jag hemma efter en intensiv helg hemma i Stockholm! Vi har haft det toppenbra och träffat familj, vänner och släkt. Fullt ös! Underbart väder dessutom, inte fel. :-) Men oj så trött man blir... Svårt att ladda om för att plugga hårt ett par dagar nu, men jag har ju inget val. Till att börja med blir det inskrivning hos arbetsförmedlingen imorgon bitti, så håll tummarna för mig då är ni söta. :-)

Scraprooms tävling är avslutad nu så jag får visa er mitt bidrag:
Midsommarmat

Frestelse inför stundande midsommarafton kanske?? :-)

Stora kramar på er kära bloggläsare!!

Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Härligt att ni har haft det så bra! Du har varit saknad vännen!! Supersnygg LO!! kramis!

Postat av: Morfen

Mumsfilibabba för den LOn. ;)
Jag håller tummarna för dig imorgon. Mer tid till oss! ;)
Kram!

2006-06-12 @ 13:26:31
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Ulrika

Jättefin LO! Kul att höra att ni haft det bra i helgen :-)

2006-06-12 @ 14:42:31
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback