Ny LO och glädje-post

Efter att ha sett Lindzis läckra tolkning av HelenaH's skiss på Scrappiz så vaknade min inspiration till liv. Tack Linda & Helena för att ni sprider kreativitet och inspiration!!
Min tolkning innehåller diverse scraps, men alla kommer från Scrapworks! (finns hos Scrapperiet) Jag gillar när papper från olika kollektioner går att matcha. :-)


Vy från vår balkong

Idag fick jag glädje-post från kära vännen Sanna!! Tack så jättemycket gumman, du gör mig så glad!! :-)

Jordgubbe-kort SannaMedium retro

Fina retro medium blommor!! Farligt, för nu suktar jag efter en sådan stans tror jag... :-)

Apropå Sanna så ska jag åka och hälsa på henne veckan efter midsommar!! Jag bokade tåg-biljetter igår så nu är det verkligen bestämt! Tjohoooo så kul det ska bli!! :-) Jag ska passa på att hälsa på en kompis i Växjö på samma resa så det blir dubbel glädje!
Har jag riktig tur blir det en miniträff hemma hos Sanna när jag är där!! Längtar så det knakar redan!! :-)

Nu återgår jag till tentapluggandet, men imorgon vid lunch är jag friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Solvarma kramar från Åsa

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Jag fick oxå söta blommor idag... försöker intala mig att jag INTE behöver en sån stans. Den är ju mycket finare än den stora som jag nästan aldrig använder.

Din tolkning är super Åsa!!
Vi ses på fredag! Kraaam

Postat av: Sanna - liljan_

Helt underbar LO vännen! Jag gillar också den skissen och är lite sugen!!
Nedräkningen har börjat ;-D kramis!!

2006-06-13 @ 17:02:04
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Annika

Vilken härlig kombination av scrapworks papper!! Blir själv lite sugen på skissen - som är helt i min smak! Snygg lo!!
Stansen är väl fin....börjar själv sukta efter medium varianten!

2006-06-13 @ 19:35:40
URL: http://www.scrapperiet.se
Postat av: Morfen

Wow vilken läcker LO! Skissen är verkligen rolig och fotot blir så spännande uppe i hörnet. Kul med resan! Jag tror ni kommer ha jättetråkigt å dötrist och alldeles.... alldeles underbart kul. :D
Mejlar dig imorgon! Kramisar i massor!

2006-06-13 @ 23:13:20
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback