Dagen efter...

Idag är jag lite småseg dagen efter grillning, öl och brännboll i slottsskogen följt av ett krogbesök. Men åååååå så roligt vi hade!!! :-) Min syster har varit i stan i helgen och jag blir glad av att få umgås med henne så mycket. Tack käraste syster yster!! (för jag vet ju att du är här och läser ibland...*ler*)

Eftersom jag inte orkade göra något annat vettigt med dagen så har jag scrappat! En LO är klar och 2 är halvklara. :-) Här kommer den som är klar;
godkänd
Fotona är tagna enbart för att bli scrappade...därav kvaliteten på dem. Layouten handlar om lyckan att få godkänt på en tenta, vilket ju är en stor del av en högskolestudents liv. :-) Jaaaaaa, det är ju sommar lov nu jag vet! Men snart är det dags att börja tänka på allvaret igen... Jag har 3 poäng (av 40) kvar från termin 1 & 2 så jag ska börja min termin 3 med att skriva om dessa.


Nåja, tillbaka till scrappandet! Jag har använt Heidi Swapps bokstäver "Center of attention" och tycker de är såååå snygga! Och i helt perfekt storlek! (Finns hos Scrapperiet) Även blomman från pressed petals finns hos Scrapperiet och är underbar att jobba med! Härlig struktur och lätt att rita på eller klistra fast nåt på. :-)

Sov gott kära vänner!! Jag återkommer någon dag snart med de andra 2 layouterna... :-)


Kommentarer
Postat av: Tina

Men så fint - vad härligt att du scrappar om detta! Minns så väl (hm, nu låter det som att jag är 67 år minst) hur det var att få tillbaka en tenta man fixat ett bra resultat på! :-) Dock var det ju före min scrappartid så det bidde inga LO:s av det...

Postat av: Sanna - liljan_

Vaddå inte gjort något annat vettigt? Scrappa är väl vettigt så det räcker?? ;-D
Jättehärlig LO, gillar ditt tema. Man kan riktigt känna hur glad du blev över betyget!! kram

2006-07-23 @ 22:43:52
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Lindzi

Vilket underbart tema Åsa!! Du ÄR ju så duktig och klarar dig bra! Fina färger och dekorationer!

2006-07-23 @ 23:07:44
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Zarah

Åh, vilken härlig LO!
Skönt med "vardagsscrap" - det är ju det som ÄR livet...! :D

2006-07-24 @ 13:26:44
URL: http://zarischka.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Vilken härlig layout Åsa! Det temat ska jag komma ihåg till hösten :) Får hoppas det går lika bra för mig då. Kram!!

2006-07-24 @ 17:04:26
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com
Postat av: Malin

Jättefint Åsa! Måste ha varit underbart skönt att scrappa en sådan stolthet och glädje. Du är duktig (både i skolan och i scrappet)! Snyggt snyggt snyggt! *kramar*

2006-07-24 @ 18:24:45
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback