Vintriga kort med KI

I'm back!! Frustrationen har varit enorm vill jag lova! Jag har varit utan uppkoppling sedan i söndags em!!! Anslutningen har krånglat och det har inte gått att nå supporten så klart... *suck* Så frustrationen och abstinensen har gjort sig väl hörda...  Ja ni känner säkert igen er! :-) Och precis som alla andra blev jag förvånad över hur mycket annat jag hann med när jag inte kunde surfa eller babbla på msn... haha! Tål att tänka på framöver helt klart... :-)

I söndags va jag på supermysigt julpyssel hos min "svägerska", men eftersom mina julkort och julklappar redan va färdigpysslade så blev det vinterkort för min del! :-) 2 stycken är helt klara så jag börjar med att visa dem idag;
KIM snostjarnor

KIM-snogubbar

Papper från
Scrapperiet :-)

Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Åhhh vilka underbara kort du har gjort! Bra idé att göra lite vintriga sådana! Har saknat dig under de här dagarna! kramkram

Postat av: Emma

Men så underbara kort!Gillar särskilt det nedersta... men båda är jättefina!

2006-12-19 @ 21:57:16
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: emelie

så det är därför du har varit bortan har saknat dina fina saker i bloggen. förstår att du har fått mycket gjort, passade ju kanske bra sä hår inför jul, eller ;-)
fina vinterkort!
kram

2006-12-19 @ 22:24:46
URL: http://emeliesscrap.blogg.se
Postat av: Ulrika

Vad fina! Riktigt bra idé med blinget på snöflingorna på det översta, jättefint!

2006-12-20 @ 13:28:11
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback