{dop}



Rensade i min "att-blogga-mapp" och hittade den här layouten som jag inte lagt upp. Jag gjorde den på Rekordträffen i september, tror utmaningen var rosa... ;-) Är inte direkt nöjd med layouten, men den fyller sitt syfte och åkte in i albumet.

I helgen skickade jag iväg en beställning för framkallning och den väntar jag ivrigt på nu...hoppas så att den hinner komma innan helgen så jag får mer inspiration till lördagens scrapträff! För övrigt den första sedan rekordträffen i september...jag har då verkligen inte varit aktiv i scrapvärlden på ett tag...men nu är suget starkt igen! :-)

Kommentarer
Postat av: myamia

i like pink :)

supersött foto och lo.

ha så kul på scrapträffen, och tänk på mig som sliter med hemtentan. å jag är rätt avis på träffen. att välja mellan plugg och scrap är inte så svårt. tyvärr blir det plugg ibland ;)



kan vi höras i veckan/helgen? Jag är hemma :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback