Möhippa med blomsterkurs



Igår var jag med på en kanontrevlig möhippa! Bruden + 3 av oss andra är gravida, så det var en rätt lugn och städad möhippa :-)
Förutom diverse klassiska uppdrag som att be om äktenskapsråd, måla sin blivande make mm så bestod dagen av brunch på 1252, blomsterkurs på
Prinsgatans blomsteraffär och hemmakväll med räkfrossa, efterrätter och singstar :-)
Blomsterkursen var verkligen superkul!! Jag trodde inte alls jag skulle gilla det och var mest med för att fotografera eftersom jag hade tagit på mig det uppdraget. Floristen Lina (som vunnit fina priser!) visade oss 3 arrangemang som vi sedan fick välja mellan. Vi fick välja krukor och komponera fritt bland snittblommorna! Åååå så roligt det va! Som att scrappa ju ;-) 
Jag har absolut fått mersmak och hoppas våga prova blomsterarrangemang på egen hand nån gång framöver!

Kommentarer
Postat av: myamia

åh va fiiiiin!!!! å det verkar varit en mysig möhippa. undrar om man själv ska råka ut för någon? haahahaha. :) kram

Postat av: Morfen

Den är helt otroligt snygg!!! Vilken talang du har med sånt. Vilken trevlig möhippa, en minnesvärd och rolig sådan.

Kramkram

2010-03-02 @ 19:02:01
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Monnah

Vilken vacker bukett!

2010-03-03 @ 20:00:46
URL: http://monnahs.blogspot.com
Postat av: Anders

Det där med blomsterkurs på möhippan verkar det vara många som har fått upp ögonen för. Verkligen en bra aktivitet för den som gillar blommor. :-)

2010-03-09 @ 19:50:37
URL: http://www.eventguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback