Scrapträff imorgon!

Jag som inte har scrappat mycket senaste månaderna ska visst på scrapträff imorgon...hur gör man?? Haha! Försöker packa ned saker men vet ju inte alls vad jag vill använda... Tur man kan komplettera hemma med dekorationer och sånt sen :-) Det ska bli jätteroligt att träffa massa trevligt scrapfolk och insupa inspiration iaf!!! Om jag så bara påbörjar en layout imorgon så är det ju mer än hemma på sistone, så allt är plus! ;-)

Vill passa på att tacka för alla gratulationer!! Nu har jag snart varit 30 i en vecka och livet verkar vara rätt så likt på de här sidan faktiskt... :-)

Den här layouten var med i Scrapbooking m.m och var en lift av en av Fialoppans läckra layouter;


Nu ska jag packa vidare och sen börja förbereda ytterligare ett kalas på söndag :-)


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad skönt att höra att det finns fler som har samma problem som mig när det är dags för träff. =) Hoppas det blir kul och hoppas få se lite resultat sedan. ;) Superläcker layout! Fast jag är lite skeptiskt till sushi...fast jag har ju aldrig provat. Skönt också att höra att ingen 30-årskris har infunnit sig. Jag har heller aldrig haft någon sådan...jag har kris varje dag istället. =D



Kram!

Postat av: Aase/ängel60

Åh vilken färgklick... Alltid lika kul att se dej, du ger så mycket positiv energi som bara strålar ut från dej :) Glad att vi ses ibland.....

Ska du till Scrappening? Kramen Aase

2009-09-20 @ 18:52:03
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback