{äntligen syrra}


En layout om en vän som äntligen tog examen som sjuksköterska i våras. Även den här layouten påbörjades hos Mya i augusti...Tack Mya för bandet! :-)

Idag är jag hemma från jobbet pga sträckning i rump/ryggmuskel... :-( Försökte verkligen ta mig iväg i morse men tvingades vända när trappstegen ner gjorde alltför ont. Värmedyna, insmorning och vila har gjort gott. Nu försöker jag röra mig så mkt som möjligt och inte stelna till. Men jag är frustrerad eftersom jag vet hur min frånvaro ställer till det på jobbet...och det hade varit lättare att hantera om jag legat nerbäddad pga förkylning eller nåt annat tyngre. Nåja, det är bara att försöka acceptera läget och återhämta sig så bra som möjligt! :-)

Kommentarer
Postat av: myamia

den här är superfin!!! å bandet passade perfekt till.

usch o fy för det onda. du vilar väl ordentligt? ;)

vi kan väl höras någon dag?

kram

Postat av: Morfen

Nämen fy din stackare vilket elände!! Hoppas det går över fort. Jobbigt det där hur man känner stressen över hur det ställer till med jobbet, men det är inte mycket att göra åt - man måste ta hand om sig själv först och främst. Skickar stor kram till dig! Förresten, vilken häftig layout, gillar det dramatiska som blir av det gröna bandet - skitläckert! Kramis igen!

2009-10-19 @ 16:45:20
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback