{bada}

Här har det varit tyst några dagar nu, det blev en oplanerad bloggpaus orsakad av en otäck magsjuka... Urk! Jag är fortfarande sliten och har tappat all surf- och scraplust... :-(

Mitt bidrag till
scraputmaningens midsommarskiss kan jag iaf blogga i väntan på ny bloggenergi. :-)

Jag är en riktig badkruka som nästan bara badar där det är fina sandstränder och rena vatten, som på bilden alltså... :-) Längtar efter en semester utomlands så jag får bada i sådan miljö igen!! Och njuta av allt annat som en sådan semester medför förstås. :-)

Kommentarer
Postat av: Angela

Vilket mysigt foto! Jag blev väldigt sugen på att åka och bada... (fast inte i det här vädret)...

Postat av: MiaS

Tjusig layout och härligt foto! Inte kul med magsjuka, skönt att du är bättre nu. Hoppas scraplusten återvänder, kram.

2008-06-30 @ 21:32:09
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/
Postat av: stina ~maräng~

Skönt att du är på bättringsvägen - magsjuka är verkligen en pärs...

Härligt somrig layout! Bakgrunden är verkligen perfekt till fotot, den ser nästan ut som havsbotten under de mönstrade pappren - snyggt!

Kram! Stina

2008-06-30 @ 23:05:39
URL: http://stinamarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback