Tack Annika!

Tusen TACK Annika för en helt underbar träff i lördags!!! Vilket lyckorus! :-) Tack även till Karin, Tina, Malin, Erica, Elisabeth och Annikas mamma för ett härligt sällskap och inspirationsflöde!! Speciellt tack till Elisabeth för skjutsen!
På en av årets varmaste dagar satt vi alltså inomhus och scrappade! Varmt varmt varmt... Smarta Annika har butiken i källaren där det är svalt...farligt för våra plånböcker alltså! Hihi! :-) Trots värmen gick det bra att scrappa! Inspirationen var på topp och saknades något var det ju bara att gå en trappa ner och hämta... lyyyyyx! Lyxigt var det också att få blir serverad såååå god mat hela dagen!! Du är en pärla Annika!

Värmen gjorde helt klart sitt till för jag fotade knappt något under dagen...*hm*...Men några bilder fanns det i kameran, och de visar nog rätt bra hur härligt vi hade det! :-)

     

Jag har inte orkat scanna mina alster från i lördags ännu, så det kommer senare... Har ju en del att visa från träffen helgen innan också! Ooops! :-) Ett kort kan jag börja med att visa iaf, som jag scannade innan vi gav bort det igår till H's syster som tagit examen.
image614
Junkitz Salsa Celebration - Birthday Favorz
Doodlebug paper frills, kommer till Scrapperiet!


Kommentarer
Postat av: emelie

så härligt ni verkar ha haft! ser fram emot att se vad du skapade. kram

Postat av: Sanna

Åhhh så mysigt det ser ut! Låter som en riktig toppendag! kraam

2007-06-11 @ 12:51:30
Postat av: Lindzi

Ser lovely ut!! Ser fram emot lite Doodlebug!! Kommer de inte snart??

2007-06-11 @ 13:32:20
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: elisabethp

Tack själv!!Vi bor ju så nära varandra så det var ju inget extra alls! Tack för en trevlig dag,ser fram emot att få se dina alster här!

2007-06-11 @ 20:49:43
URL: http://www.elisabethp.blogg.se
Postat av: Anna

Ohhh så mysigt!! Vi hade mysigt också på vpr trägg här hemma i dagarna 2,5.
Kramen Anna

2007-06-11 @ 22:11:51
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Malin

låter som en härlig lördag...
jag är så besviken över att jag var tvungen att tacka nej... särskilt med facit i hand ang grill-träffen vi var på! *ops* kram på dig åsagåsa!

2007-06-14 @ 11:25:48
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback