Yrke...

Jag såg det här yrkestestet hos Junitjej och va tvungen att testa mig... :-) Mitt resultat va inte så förvånande, tror jag? Och det passar ju bra med mitt blivande yrke som Audionom! :-)

Vård & Känsla (800-1000 p)


Du ser till livets villkor och är en vårdande person. Du bryr dig om andra och vill att ditt jobb skall vara meningsfullt. Du skulle trivas lika bra i jobbet som agronom som barnskötare. Vad du väljer har att göra med hur lång tid du är beredd att studera.
Andra yrken där du troligen skulle komma till din rätt är:
Förskollärare
Barnmorska
Zoolog
Djurskötare
Psykolog
Terapeut
Socionom
Sjukgymnast
Personlig assistent
Dietist
Trädgårdsarbetare
Veterinär
Präst
Diakon

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nu ska jag plugga vidare en stund, sen väntar msn-scrap tillsammans med käraste Sanna! :-)

Kommentarer
Postat av: Morfen

Haha, jaaa, jag tycker alla yrkena passar in på dig på ett eller annat sätt. :) Tröttnar du på audionomyrket så har du några andra att välja på. Kram!

Postat av: Junitjej

Vad kul att du fick samma svar som jag!!

2007-02-11 @ 21:30:12
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback