Lovet närmar sig...

Tentan är skriven och jag är ett steg närmare sommarlovet! Bara en omtenta kvar nästa onsdag... Men först ett väl tajmat avbrott med miljöombyte. Vi åker hem till Sth imorgon för att fira min kusin som tar studenten och min pappa som fyller år. Ska bli såååå roligt!! :-)

Layouten till Scraprooms tävling som jag skrev om i förra inlägget får ni fortsätta vara nyfikna på... Jag laddar upp den efter söndag då tävlingen är avslutad. :-)

Det närmaste scrap jag har att visa är mina senaste inköp! Jag utnyttjade mitt presentkort hos
Pappersbiten som jag vann på cybercropen på Scrappiz. :-) Gulliga Sanna tog med sig varorna till skolan så jag kunde hämta upp dem där. Perfekt!!
Pappersbiten

Nu blir det ingen uppdatering förrän söndag eller måndag. Sköt om er så länge!!

Och näe, tentan gick inge vidare... :-( Men gjort är gjort och mitt motto får vara att jag lär mig bättre av att skriva omtenta!! ;-)

Kramar Åsa

Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Hoppas ni får det underbart i Stockholm! Kommer att sakna dig vännen!! kramis!

Postat av: Lindzi

Lycklig resa! Roliga saker du fått! Den lim-pennan kan jag inte vara utan ;-)

2006-06-08 @ 15:29:20
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Morfen

Trist med tentan, men det är väl bara att bita i det sura äpplet och ta nya tag. Härligt att du tröstade dig med att plocka ut lite grejer för presentkortet. Roliga saker dessutom!! :)~
Ha det så bra i Sthlm!! Kraaaaaaaaaaaam

2006-06-08 @ 16:37:52
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Tina

Vad sugen jag blir på att shoppa när jag ser dina fina saker! :-)

Ha en mysig resa - men jag kommer sakna att inte ha dig att tjata med på kvällarna...! :-)

2006-06-08 @ 20:45:55
URL: http://tinajohansson.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Synd med tentan men härligt med en tripp hem och nya scrapsaker! Ha en härlig hel så hörs vi i nästa vecka :D

2006-06-09 @ 21:49:45
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback