Vinn produkter från Cliniderm!

Nu är det dags för en liten tävling där ni kan vinna ett paket med produktprover från Cliniderm via Buzzador

 

Jag har 4 paket som ska hitta ägare! Varje paket är värt ca 200kr och innehåller:
- Active Protecion Day Cream 5 ml
- Age Delay Serum 2 ml
- Ultra Soft Cleansing Milk 5 ml
- Barrier Repair 5ml
- Optimal Strength Night Cream 5 ml
- Ideal Balance Skin Tonic 5 ml
(en av produkterna är inte i flaska utan i platt förpackning ifall bilden förvillar...)

Nedan finns några frågor kring Cliniderm och produkterna. Svaren finns att hitta på Cliniderms hemsida.

När ni har hittat rätt svar så mailar ni mig svaren på asafra @ hotmail.com (fast utan mellanslag), men ni ska även skriva en kommentar till det här inlägget med en motivering till varför ni ska vinna paketet :)

- Cliniderms produkter är anpassade för den moderna kvinnan i Norden. Varför anses nordiska kvinnors hud vara extra utsatt?
- Vilken av Cliniderms återfuktande produkter innehåller Sheasmör och Niacinamid?
- Till vilka hudtyper passar Pure Renewal Cleansing Foam?


Sista dagen för att medverka i tävlingen är 23 januari. Om fler än fyra personer mailar mig rätt svar blir det lottning!

Lycka till! :)

Om du vill veta mer om att vara medlem i Buzzador kan du läsa här.


Kommentarer
Postat av: stina ~maräng~

Jag vill naturligtvis vara med i utlottningen av Cliniderm-paketen!



Min motivering: Som småbarnsmamma har jag glömt bort mig själv och min huds behov i flera år - ett paket från Cliniderm skulle vara en perfekt nystart på året! :)

kram! stina

Postat av: Morfen

Jag vill vara med och vinna Clinidermpaketet för att jag senaste halvåret upptäckt massor av små rynkor och att jag därför förstått att jag måste ta hand om huden på ett bättre sätt.

Kramkram

2011-01-06 @ 10:48:55
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Cilla

Naturligtvis tar jag chansen att vinna ett trevligt paket från Cliniderm. Jag är i behov av bra återfuktare och hoppas att denna produkt, som dessutom är bra i pris, skulle vara toppen för min nariga vinterhy.

Kramar

2011-01-06 @ 19:39:13
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: Aurora

Jag vill gärna vara med och tävla!

Varför ska just jag vinna?

Jo, jag har precis blivit 4 barns mamma.

Älskar livet som mamma, dock så tar det mycket tid från en, vakna nätter och aktiva dagar och det gör att huden inte mår allt för bra, den kalla vintern vi har gör det inte heller bättre.

Jag skulle gärna vilja få unna mig lite lyxig hudvård och få känna mig som en kvinna och inte bara som en mamma.



HÅller mina tummar!

Ha det så bra!

/Aurora



2011-01-11 @ 10:37:18
URL: http://aurorajagmed.blogspot.com/
Postat av: maria

Med anledning av min födelsedag vore det strålande att få paket! Puss kram

2011-01-20 @ 18:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback