Avtackad på jobbet



Så här ljuvlig vårbukett och supersnyggt armband fick jag från mitt team som avtackning igår!! Dessutom en massa goa ord som värmde gott. Jag har trivs kanonbra och kommer verkligen sakna allihopa. Men förhoppningsvis dyker det upp någon möjlighet att få komma tillbaka framöver när jag/vi är redo :)
Jag har haft ett grav-vik, så det är därför jag blir avtackad nu i samband med att jag slutar för föräldraledigheten. Än så länge är jag sjukskriven och den sista tiden framåt till BF är det sedan tidigare inplanerad semester som gäller. Så nu ska jag försöka vila, njuta och ladda :)

Kommentarer
Postat av: Mathilde

Vad härligt det är med tulpaner! Man blir glad bara av att se dem! Och armbandet var ju jättesnyggt! Vad spännande med en liten bebis snart :) Vila, njuta och ladda låter som en bra plan!

Kram på dig!!

Postat av: Monnah

Både armband och bukett ser så fina ut! Hoppas att du nu mår okej resten av graviditeten.

2010-03-27 @ 19:05:12
URL: http://monnahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback