{ho ho ho}



Julstämningen kryper på allt mer även hos oss. Vi gjorde adventsfint till 3:e advent istället för 1:a eftersom vi var på väg till Teneriffa då. Pga semestern har allt juligt kommit lite på efterkälken...men det tar sig alltså! De flesta julkorten skickades iväg i veckan, men som alltid är det några eftersläntare där adressen saknats eller ngt ska skickas med julkortet. Nu finns allt jag behöver på bordet så det är bara att fixa ihop de sista julkorten och lägga på lådan (med vanligt frimärke ja...). Julklapparna till sambons familj är inköpta och blev inslagna igår kväll, de ska överlämnas till tomten idag. Några klappar är kvar att köpa till min familj, och framför allt kvar att slå in...men, vi åker hemåt först på onsdag kväll så det ska hinnas med :-)
Hoppas trycka in ett besök på Liseberg också, men det börjar se tajt ut...det är annars bästa julstämningshöjaren tycker jag! :-)

Hoppas ni har en mysig helg med mycket mys och julstämning!

Kommentarer
Postat av: Diana

Roligt och annorlunda kort! Grattis till lilla blivande babyn, härligt!

Postat av: Morfen

Så snyggt kort och kul också! :D

Liseberg är otroligt mysigt, jag hoppas vi kommer iväg en liten sväng på det också. Jag är ledig idag och strax ska vi ut och njuta av snön. Kramis!!

2009-12-21 @ 10:09:55
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback