SEMESTER!!!

Nu har jag/vi semester i 3 veckor!!! Tjoho! Känns helt underbart och ofattbart på samma gång! :-) Än så länge har vi inte många planer utan har bestämt oss för en oplanerad semester med mycket vila, mys och ta tiden som den kommer. Sista veckorna på jobbet har varit intensiva med tokmycket att göra så det blev ingen direkt nervarvning inför semestern och det lär ta några dagar att släppa tankarna. Men "mitt bord" är tomt så jag har rätta förutsättningarna för att kunna vila från jobbet! :-)

Dagarna i Stockholm förra helgen va supermysiga!! Jag inledde med grillmiddag hos pappa följt av tavelupphängning dagen efter. På fredagskvällen bar det av på Ålandskryssning med syrran och mamma. Åh så roligt vi hade!! Massa skratt och mys. Det är ju för himla roligt att titta på folk i sådana miljöer... :-) Dessutom pågick ju nyinspelning av Färjan så jag gissar att en del ville utmärka sig extra mycket!
Vi kom tillbaka på lördag eftermiddag och på kvällen blev det sushi och balkonghäng hos mamma. På söndagen blev det ett besök på
IKEA-uställningenLiljevalchs, intressant men inte riktigt så bra som jag trott.

Jag har inte hunnit kolla igenom alla foton än men valde ut några att visa...får bli fler till framkallningen och layouterna istället :-)










Den här barnstolen hade jag och syrran som små, lite kul att se den på utställningen! :-)


Nu har jag över 200 inlägg att titta igenom på bloglovin...och scrappa minns jag knappt hur man gör...ska nog fortsätta redigera foton så jag kan framkalla lite nytt tills scraplusten faller på! :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt det låter! Min semester har tagit slut nu den så på måndag börjar jag jobba igen...

Kram

Postat av: Morfen

Uuuunderbart att du har din semester kvar!! Min tar slut nu och på måndag börjar allvaret igen, det känns trögt, särskilt som vädret har varit URKASST dessa veckor. Vad roligt att du hann med både aktiviteter och mys i Sth och att, trots att ikea-utställningen inte var så fantastisk, så har du ändå varit där. :D

Anna 1964, känns skönt att den skrivande årgången har 1974 iaf. s Kramis!!

2009-08-01 @ 19:39:47
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Fin blogg! :)

2009-08-01 @ 20:03:13
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härliga semesterfoton! Låter som om ni haft det mysigt. Själv börjar jag jobba imorgon...ser faktiskt fram emot det! =)



Kram!

2009-08-02 @ 15:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback