Sista DT-layouterna för Scrapperiet

Scrapperiet kommer att byta ägare och min tid som medlem i Scrapperiets designteam är därmed över. Det har varit en helt underbar tid med många härliga stunder, minnen, möten, utmaningar...jag har vuxit mycket i min personlighet och utvecklat mitt scrappande enormt!! Jag är så otroligt tacksam för att Annika gav mig förtroendet i oktober 2005! Det har varit en häftig resa tillsammans med Annika och de andra tjejerna i designteamet. Extra kul är det ju förstås att jag fick vara med i teamet från början till slut. :-)
Det känns förstås väldigt tråkigt att den här epoken är slut...men samtidigt är jag realist och inser att det här kom nog bra i tid för mig personligen eftersom våren ska fokuseras på c-uppsats...scraptiden lär alltså tvingas minska. Jag kommer definitivt att sakna utmaningarna och gemenskapen som tiden i designteamet medfört...men jag lever länge på att lilla jag fick möjligheten att vara med! Tusen tack Annika och mina kollegor i Scrapperiets designteam!!! :-)

Sista uppdraget från Annika var att använda Daisy D's Valentine-kollektion, vilket var en ordentlig utmaning för mig som vanligen scrappar klara färger och "rena" papper. :-) Här kommer i alla fall mina alster och de andra tjejernas underbara alster finns i
Scrapperiets blogg.

image781

image782

image783

image784

image785

image786

image787

Jag har pluggat och våndats hela veckan inför statistiktentan idag...men jag tror att det kan ha gått bra faktiskt! Är riktigt förvånad själv över att jag ens kunde räkna på uppgifterna och lämna in svar på alla. Så hur det än går är jag nöjd med min insats! Och nu är det fredag!! :-)

Kommentarer
Postat av: Tinafina

Vad härligt att läsa att tentan gick bra!
Tack själv Åsa för gott samarbete! Det känns onekligen lite sorgligt att den här epoken är slut.
Tycker att du lyckades jättebra med DD-papprena!
kram Tina

Postat av: Anna

Skriver som jag har skrivit inne hos Lina och Karin. Mycket snyggt avslut på ditt DT-uppdrag hos Annika!

Du får MVG på att använda papperna. :O)

Vinterkramen Anna

2008-01-11 @ 22:30:23
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: EmmLa

Åh jag gillar verkligen detta, och vilka fina kort! Kändes tentan bra så gick den nog bra - skönt! Förstår att det känns lite knepigt nu när DT-uppdraget är avslutat, men jag är helt säker på att du får ett nytt så fort du hojtar, om du skulle vilja. Trevlig helg! :)

2008-01-12 @ 02:58:55
URL: http://emmlisen.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Vilka fina scrapalster!!

2008-01-12 @ 11:23:07
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Marie

wow så många fina alster!

2008-01-12 @ 19:29:08
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: AnnaB

Så underbara saker du gjort! Jag förstår att det är dubbla känslor inför Scrapperiets ägarbyte. Du har i alla fall gjort ett tokbra jobb i designteamet! Kramar!

2008-01-15 @ 11:28:01
URL: http://annab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback