SOMMARLOV!!!

Tack för alla lyckönskningar och tumhållningar! Nu är även omtentan skriven och förhoppningsvis gick den bra. Svårt att avgöra för man får knappt ha nåt fel på just den tentan. Just nu känns det som strunt samma faktiskt! För jag har SOMMARLOV!!!!! :-) Jag är så glad och avslappnad, bara njuter! Jag har tom hunnit scrappa en LO under eftermiddagen. Det är återigen en scraplift, denna gången kom utmaningen från Ellison och var scrappad av abcoombs :
abcoombs

En jätteläcker layout tycker jag!! Men jag vet ärligt talat inte vad som hände i min process... För slutresultatet kändes rätt långt ifrån...*ler*  Några delar känns nog igen iaf, och samtidigt en del inspiration från Lindzi. :-)
Drinkar
(egentligen lika stort fält svart nertill men jag va lat i scanningen)

Ellisons coola tolkning ser ni i hennes blogg!

SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV!!!! :-)

Glädjekramar till er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Men åhhh vilken underbar LO! Gillar den riktigt mycket!! Nu kan vi äntligen fira sommarlov ihop! Skål! :-D

Postat av: Lindzi

Toppen Åsa!! Jag blir också sugen nu!

2006-06-14 @ 19:57:38
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Ellinor

Åh den blev bara såå fin! Underbara färger. Och vad skönt med sommarlov! Kram!

2006-06-14 @ 23:11:07
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback