Mässa i helgen!?



Det närmar sig helg och scrapmässa här i Göteborg! För mig blir det första mässan jag får besöka som gäst utan att medverka i en monter...det ska bli riktigt skönt! :-) Vilka kan det hända att jag träffar på i Eriksbergshallen?

I veckan har jag haft en stor utmaning på jobbet, nämligen en föreläsning på en kurs...jag var grymt nervös precis innan, men det gick nog helt okej och deltagarna verkade nöjda över min timme :-)
Idag har vi varit på forskningsdag i Skövde och lyssnat på intressanta föreläsningar så nu är jag stimulerad men helt tom i huvudet...är ju inte van att sitta stilla och lyssna en hel dag numera :-)

I helgen ska jag förutom mässan hinna scanna både layouter och julkort så jag kan visa lite fler alster här i bloggen framöver :-)

Kommentarer
Postat av: stina ~maräng~

Neej, det blir ingen mässa alls för mig :(

Hoppas att du hittar mycket kul, nu när du bara kan fokusera på shopping!

Hoppas att vi ses en annan gång.

kram! stina

Postat av: mathilde

Ingen mässa för mig heller. Får bli någon annan gång. Hoppas ni får roligt och träffar massa gulliga scrappare! Snyyyyggt kort!

Kram

2009-10-16 @ 22:28:50
URL: http://vardagochtrams.blogspot.com
Postat av: Aase/ängel60

Tyvärr Åsa ingen mässa för mig :) Ska på en demonstration på Inkido på söndag....sen får jag hålla mig hemme för nästa helg är det ju Scrappening :)

Kramen Aase

2009-10-16 @ 22:38:32
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: MiaS

Imorrn blir det lite mässa för mig. Är där och vandrar runt lunchtid och har du tur så hittar du mig hos Svensk Scrapbooking.

kram

2009-10-16 @ 23:08:38
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback