{examen}



En nära vän tar sjuksköterske-examen i dagarna och ska få en fin present från gänget. Paketet är inslaget i svart och vitt, så det matchar fint till bandet på kortet! :-)

Ikväll är sambon på sommarfest hos kunder och jag passar på att tvätta lite. Hade en ambition om pyssel när jag kom hem från jobbet, men jag får inse att jag är på tok för trött i huvudet även idag. I helgen däremot...då måste jag hinna för nu har jag ett uppdämt pysselbehov minsann! :-)

Annars börjar jag längta ut på fotoroadtrip mer å mer...vad säger du
Anna? Ska vi planera in nåt? Vi har väl bara pratat om det i 4-5 år... ;-)

Kommentarer
Postat av: M

Tack vad gullig du är!! :)

Ja, jag tar lång tid på mig att välja allt, men sen bara ryker det om saxar, skärmaskiner och limpennor!

Okej, det är ju bra att veta, vore skönt att ha något som gick in i hyllan, men har iofs plats på sidorna också. Får klura lite på det där!

Supersyggt kort som vanligt!! Gillar verkligen din stilrena scrapstil!

Kram

Postat av: ita

E här inne och tassar minst ett par ggr/vecka men e dålig på att kommentera.. förlåt. Gillar ditt skapande.

Kram

2009-05-30 @ 22:37:54
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Morfen

Jag är på! Klart vi måste göra en fotoroadtrip! Blev ju så himla lyckade bilder i Åsa när vi var där. Vart ska vi åka nästa gång? Jag läste om Billdal och att det ska vara vackert där.. Vi får prata vidare om det. Kramis!!

2009-06-01 @ 21:56:43
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback