Sjätte bilden

Jag har blivit utmanad av Anna och Lotta att visa ett foto enligt vissa regler. :-)

Utmaningen lyder så här:
* Gå in i mappen Mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och berätta något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem och berätta för dem att de är utmanade



Ja min sjätte mapp heter "Scrapfoton" och innehåller en salig blandning av foton som är scraprelaterade - därav det här gamla fotot som togs till en recension på Scrappiz. Annika lurade in mig i EasyMounter-beroendet på Scrappening 2006 och sen dess är jag fast! Jag har provat med vanliga fotofix när min Easy Mounter tagit slut, men jag pallar inte alla klisterlappar!! Dessutom går det så himla mkt fortare och smidigare att mata ut klisterlappar än att dutta fast fotofix. Så jag fortsätter med min Easy Mounter! :-)

Apropå utmaningen så tror jag att de flesta är utmanade vid det här laget...men om någon inte fått prova på så känn dig utmanad och leta upp din sjätte bild! :-)

Jag mår bättre idag igen och tror att mina 12 timmars sömn per dygn gjort susen. Välbehövligt för mer än förkylningen tror jag. :-) Halsen är fortfarande irriterad och näsan som den brukar vara vid förkylning, men jag är mkt piggare i huvud och kropp. Så nu laddar jag för scrapträff imorgon!! Det måste väl vara en bra medicin också!? ;-)

Kommentarer
Postat av: emelie

scrapträff är bästa medicinen!

kram

Postat av: Aase/ängel60

Kan man ha en bättre medicin än en scrapträff att se fram emot? Jag ser fram emot mycket inspiration här hos dej!! Skönt att du är bättre, Kram Aase

2009-02-06 @ 17:03:50
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: Mia

Superhäftigt foto!! Och jag tror absolut att scrapträff är bra medicin! Själv ska jag på träff på söndag...längtar!



Krya på dig!



Kram!

2009-02-06 @ 18:49:35
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: stina ~maräng~

Vilkel bild!!

Jag har inte ens en sjätte mapp...

Hoppas att scrapträffen blir kul och inspirerande! Jag ska iväg några timmar på scrapträff på söndag längtar

Och du, krya på dig!

jättekramen! stina

2009-02-06 @ 22:53:55
URL: http://stinamarang.blogg.se/
Postat av: Camilla W

Mina EasyMount är slut! Panik, måste ha nya nu!!! De är ju så himla bra. Jag kan inte använda nåt annat sen Annika lurade in oss i EasyMount-träsket. Japp, scrapträffar är bästa medicinen!

2009-02-07 @ 10:56:11
URL: http://camillasscrapblogg.blogg.se/
Postat av: malin

kul foto ;) visst är det så - man kan inte vara utan den... kram

2009-02-08 @ 10:34:12
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback