Kylskåpspoesi

Jag har fortfarande inte gjort klart layouterna eller korten som jag påbörjade på träffen i lördags...kanske att jag orkar ikväll för jag jag hem tidigare från jobbet idag. Det var inte så mkt att göra och jag behöver vila ikapp mig så jag blir helt frisk. Himla skönt att vara hemma strax efter 15! :-)

Ett par kort som jag gjorde helgen innan träffen fanns scannade iaf och här har jag använt dekorationer som jag glömt bort...hittade dem i en låda och blev så glad! :-) Tillsammans med spillpapper blev det ett par kort.

Här har jag använt mig av ord från kylskåpspoesi som jag fick från söta
Morfen för flera år sedan...! Tack!


Hjärtpappret sitter på 3D-kuddar, därav oskärpan i bilden. Metallramen här fick jag från rara Ulrika för några år sedan, tack!

Nä nu ska jag vila, det va ju därför jag gick hem tidigare från jobbet... :-)

Kommentarer
Postat av: Morfen

Vad kul! Man vet aldrig när såna grejer som kylskåpspoesi kan komma till användning. Jättesöta kort. Skönt att du kunde gå hem tidigare idag. Gabbe har haft feber och ont i halsen och är redo för dagis imorgon men nu är det Nickos och min tur. Téa håller sig stången! Kramis

Postat av: Anna

Vilka snygga kort du har gjort. Du är en mästarinnan på att göra snygga och enkla kort, det är skitsnygga helt enkelt!



Vinterkramen Anna

2009-02-10 @ 21:17:04
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: malin

vilka gulliga kort - jättefina! hoppas du känner dig bättre, fortsätt krya på dig vännen... kram

2009-02-11 @ 12:49:18
URL: http://mallafors.se
Postat av: Mia

Läckra kort!! Jag använde också kylskåpsgrejor för ett tag sedan. =) Kul när man hittar gamla som man glömt bort!



Kram!

2009-02-11 @ 16:57:20
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback