Hjärtehälsningar med posten







Några hjärtliga hälsningar lyckades jag få iväg i sista minuten igår...däribland korten ovan. Hade tänkt skicka fler, men det får bli bara-för-att-hälsningar längre fram istället. :-)

Nu är det härlig fredag igen! Jag slutar kl 15 på fredagar och idag blev det en sväng på stan med lite shopping efter jobbet. Hittade mer på min "lista" än jag tänkt mig så jag är så nöjd så nöjd! Nu blir det nog Let's Dance - måste ju följa Morgan! :-)

Önskar er en trevlig fredagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Väntar nu på resultatet på Let´s dance

Mina tummar hålls för Morgan.... :)

Kram Aase

Postat av: Morfen

Jättefina kort, riktigt åsiga! :)

Morgan är grym, jag satt och väntade på hans nummer också. Carl-Jan får gärna åka ut som nästa. Mohahahaha.. Han är så sliskig. Kram!

2009-02-14 @ 11:17:51
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback