Mässhelg!

Imorgon är det äntligen dags för den stoooora scrapmässan på Svenska Mässan igen!! Det ska bli jätteskoj att få träffa scrapvänner! Jag finns i Scrapperiets monter under hela lördagen och en del av söndagen, hoppas vi ses där! ;-) Scrapperiet har massor med nyheter med sig och där finns möjlighet att betala med kort!


Den här layouten är en av flera som kommer att hänga i Scrapperiets monter för inspiration i helgen!

Min vecka har varit intensiv med besök på passmyndigheten för ny legitimation, besök på grekisk restaurang, besök på IKEA och besök i frisörstolen. :-) Förutom besöken på jobbet då. :-) Tyvärr har bloggen blivit lidande istället, men jag hoppas att jag snart är inne i nya rutiner och har mer ork och tid för att blogga. En mässrapport kommer efter helgen iaf! :-)


Kommentarer
Postat av: MiaS

Läcker layout! Kommer förbi och säger hej imorgon!

Postat av: ÅsaB

Oh my vad snyggt!! Känns både originell och fräsch. En ny favorit bland alla dina LO´s känner jag. Jag kommer fram och hälsar idag förstås.:-) På med bekväma "mässkor"!;-) Kram Å

2008-09-06 @ 07:43:58
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: AnnaB

Hoppas du får en kalasbra helg! avundsjuk :)



Snygg layout! Superfint med den prickiga ramen och punchinellan är perfekt!

2008-09-06 @ 14:37:02
URL: http://annab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback