{fika}

Mitt fokus just nu är jobbet och jag har ingen energi över för annat i veckorna...jag bara slappar på kvällarna, ligger i soffan och ser en massa strunt på TV och ett å annat bra program däremellan. :-) Från att ha haft datorn på varje dag är det numera snarare undantag att jag sitter här...en märklig känsla av tappad kontroll börjar infinna sig...*ehum* Nåja, tids nog får jag väl bättre rutiner så att jag orkar med mer i livet, men nu får jobbet vara fokus för jag är så himla glad att jag har det jobbet jag har! :-)

En tolkning av min egen skiss på
Scrapinspiration blev så här;

Hm, dags att rengöra scannern igen ser jag...

Må så gott!

Kommentarer
Postat av: MiaS

Det tar ett tag att hitta nya rutiner! Så länge som du visar något härinne ibland så är jag nöjd!

kram och ha det gott!

Postat av: myamia

jag känner igen det där med tiden och orken, jag har inte fattat att jag inte är hemma lika mycket längre. Känns som om jag inte i´hinner, men då är jag borta mer nu på dagarna. aja det sjunker väl in så småningom, haha...

ta det lugnt du, koppla av efter jobbet och så kommer du tillbaka sedan. Superfin lo! kram

2008-09-24 @ 23:58:05
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback