{snyggaste glassen 2008}

Håll med om att det är en grymt snygg glass!?!! :-) Min syster har riktigt bra smak när hon ska välja glass - utseendet får avgöra såklart!


Egentligen är punchinellan under det mindre fotot cerise som på den här detaljbilden:


Layouten gjorde jag till en utmaning på
Scrapinspiration och det blev min sista tolkning av en utmaning där. Vi har tagit beslutet att lägga ner Scrapinspiration för att bla få mer tid för vårt eget scrappande och bloggande istället. Det har varit ett jättekul projekt som har utvecklat och inspirerat oss massor så jag är verkligen glad att vi provade på det! :-)

Jag är förkyld igen...eller egentligen har jag aldrig blivit helt frisk under de senaste fyra veckorna...men nu är det värre igen...så det blir en lugn helg med fokus på kurerande för mig! Har ett roligt DT-paket från Scrapperiet att leka med och en hel del inspiration att spana in i andra bloggar. Dags att koka te, sätta på mysig musik och bara njuta av lördagen! :-)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja det håller jag med om, och snygg layout var det också! Såg också lite fler fina layouter i tidningen ;) Superfina!! Krya på dig nu! Kram

Postat av: Syster

Haha, jag är allt bra grym ibland när jag ska välja saker :-)

2008-10-18 @ 14:00:40
Postat av: EmmLa

Javisst är det en snygg glass, den snyggaste jag sett tror jag :) Krya på dig!

2008-10-18 @ 14:45:40
URL: http://emmlisen.blogspot.com
Postat av: Karolina (karehed)

Wow, vilken härlig glass och LO!

Trist att förkylningen inte vill ge sig. Hoppas du blir bättre snart! Vi ses i Bohus nästa lördag :0)

2008-10-18 @ 16:46:17
URL: http://karolinasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: stina ~maräng~

Men, vilken läcker layout!

Glassen ser smarrig ut också.

Ta hand om dig!

kram! stina

2008-10-19 @ 11:45:50
URL: http://stinamarang.blogg.se/
Postat av: Karin B

Krya på dig!

Vilken läcker layout! Ska du på scrappening?

2008-10-19 @ 12:44:27
URL: http://blogg.brandin.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback